Dreher 24 pályázat közösségi rendezvényeknek

Kislétszámú közösségi rendezvényeknek indított szponzori pályázatot a Dreher 24

Az ország kétharmada kifejezetten hiányolta a helyi közösségi eseményeket a pandémia alatt, és még többen vannak, akik tervezik, hogy a közeljövőben el is látogatnak egy ilyen rendezvényre – derül ki a Dreher 24 reprezentatív* kutatásából. Az alkoholmentes sörmárka erre építve szponzori programot indít önkormányzatok számára, támogatva a helyi közösségi élet mielőbbi újraindítását.

Az elmúlt egy év alatt kevés lehetőség volt arra, hogy kimozduljunk és részt vegyünk egy-egy helyi közösségi programon. A most készült országos kutatás jelzi ezeknek az alkalmaknak a fontosságát: a válaszadók 70 százaléka kifejezetten hiányolta ezeket az eseményeket. Többségük egyetért azzal az állítással is, hogy a helybeli aktív közösségi kezdeményezések nagyban hozzájárulnak az országos szintű társasági, közösségi élet beindításához is.

„Az országos méretű, több tízezer főt megmozgató eseményekkel szemben, a kisebb, lokális programok szervezői általában nehezebben találnak maguknak támogatókat. Pedig ezek a helyi rendezvények értékes alapjai a közösségi összetartozásának. Ebben a szellemiségben indítottuk el az Aktívan Együtt 2021 pályázatunkat, amelyben önkormányzatok, kisebb helyi rendezvények szervezői fordulhatnak hozzánk terméktámogatásért. Összesen több mint 20.000 alkoholmentes termékkel fogunk sport, gasztro- és egyéb rendezvényeket támogatni idén nyáron” – mondta Fekete Gergely, a Dreher 24 márkamenedzsere.

A válaszadók 87 százaléka szerint fontosak a helyi rendezvények és közösségi programok, a látásmódot azonban a lakóhely, valamint a generációs különbség is befolyásolja. Kétharmaduk látja úgy, hogy az egyéni szerepvállalásnak is fontos szerepe van abban, hogy minél hamarabb újrainduljon a társasági élet. A községben élők 55 százaléka, míg a fővárosiak 66 százaléka ért egyet az egyéni aktivitás fontosságával. Tízből nyolcan tervezik, hogy a közeljövőben részt vesznek helyi közösségi eseményeken.

*Opinio 1470 fős kutatás-  az eredmény országosan reprezentatív, 18-59 év, kor, nem, település típus, régió és iskolai végzettség szerint az okostelefonnal rendelkező magyarországi lakosságra

Dreherzrt.hu
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.