Nyalóka a sör mellé?!

Új strigulát húzhat Lali, de nem csak a büfékocsi plafonjára, hanem az Aranypéntekért járó díjak listájára is. A Kreatív csapata a BTL-alapú integrált kampány kategóriában Ezüst Lollipop díjjal jutalmazta a Dreher Sörgyárak Arany Ászok söréhez kapcsolódó aktivitást.

Aranypentek-250.jpgÍzirájder öcsém, ízirájder!” – nincs olyan Üvegtigris rajongó, aki ne fújná kívülről a jobbnál jobb Üvegtigris poénokat. Tanúja lehetett ennek bárki, aki az augusztusi Budavári Sörfesztiválon meglátogatta az Üvegtigris büfékocsit, amely az Arany Ászok Aranypéntek aktivációjának reklámfilmjei helyszínéül is szolgált.

Kiemelkedő eredmény, hogy a 2011-ben már zajló kampány oly módon újult meg, hogy még több fogyasztót volt képes megszólítani és bevonni. Az Arany Ászok több ezer sörözőben futó Aranypéntek kampánya azonban újra felrázta a sörpiacot és megerősítette az Arany Ászok csapolt sörök körében elfoglalt vezető szerepét¹ . A kreativitás, egyediség és minőségi kivitelezés mellett fontos hangsúlyozni a marketingaktiváció hatékonyságát is, hiszen az Arany Ászok 2011-ben 41%-os, majd az idei évben további 24%-os volumennövekedést ért el a hordós kiszerelésű sörök piacán. Ezt köszönhette annak, hogy a válság hatására eddig otthon maradó, de szórakozni vágyó fogyasztókat újra a sörözőkbe csalogatta, illetve a versenytársaktól is sikerült jó néhány fogyasztót átcsalni az Arany Ászok sörözőkbe. Marketing szempontból figyelemre méltó, hogy a kampány 42 %-ról 60%-ra emelte a program ismertségét a sörfogyasztók körében².

A Human Telex magyar marketingügynökség által kidolgozott Aranypéntek – az elismerés napja nem csak a Kreatív Lollipop díj zsűrijének tetszett, hiszen idén már két rangos szakmai elismerésben részesült. Megkapta a reklámszakma Oscar díját, az Arany Effie-t, ami nem elsősorban a kreativitást, hanem a hatékonyságot és üzleti sikert értékelte, illetve az „Év promóciója 2011” Trade magazin különdíját is.

Arany Ászok a Facebook-on: http://www.facebook.com/aranyaszok.hu
és a Youtube-on: http://www.youtube.com/user/aranyaszokhu

 

1 Az AC Nielsen piackutató cég április-októberi adatai alapján 27,1 % az értékesített hordók közötti mennyiségi részesedés.
2 Az AC Nielsen adatai alapján.

 

További információk:

Endrődi Veronika
Deák Balázs
PR specialista
Dreher Sörgyárak Zrt.
PR tanácsadó
FLOW PR
E-mail: veronika.endrodi@dreher.sabmiller.com
Telefon: +(36 1) 432 9920
E-mail: deak.balazs@flowpr.hu
Telefon: +(36 20) 234 1489

 

10SD.jpg A Dreher Sörgyárak Zrt. számára a nemzetközi hátteret a világ második legnagyobb sörgyártó vállalkozása, a SABMiller csoport biztosítja, amely jelenleg 6 kontinensen, a világ több mint 75 országában van jelen. A vállalatcsoport a fenntartható fejlődés érdekében 10 fő fejlesztési területet határozott meg, amelyek megvalósításában a Dreher Sörgyárak Zrt. is aktív szerepet válla helyi programok kidolgozásával és megvalósításával. A tíz terület: Fellépés a felelőtlen alkoholfogyasztás ellen; Környezettudatos vízgazdálkodás; Az energiafelhasználás és a szén-dioxid kibocsátás csökkentése; A csomagolás újra használata és újrahasznosítása; Felelős hulladékgazdálkodás; A vállalkozásfejlesztés ösztönzése az értékláncban; Közösségi szerepvállalás; A HIV/AIDS mérséklésének támogatása az érintett területeken; Emberi jogok tiszteletben tartása; Transzparens és etikus üzleti gyakorlat.

Dreherzrt.hu
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.