Az Aranypéntek is hozzájárult a sikeres sörszezonhoz

A Dreher Sörgyárak Zrt-nek köszönhetően május óta minden pénteken „Aranypéntek”, amikor is pohár áráért jár a korsó Arany Ászok, elismerve a fogyasztók egész heti munkáját, teljesítményét. A vállalat kezdeményezésének célja, hogy építse és erősítse a sörkategóriát, másrészt olyan eszközt biztosítson a vendéglátós partnereinek, amely segítséget nyújthat a válságból való kitöréshez, a sikeres működéshez.  Az Aranypéntek és az elmúlt szezon eredményeit egy kötetlen, sörözéssel egybekötött sajtóeseményen ismertette Kovács Sándor Lóránt, a Dreher Sörgyárak Zrt. vállalatfejlesztési igazgatója, ahol a partnerekkel és a sajtó munkatársaival közösen is megvitatták és értékelték az elmúlt öt hónap tapasztalatait, ami a fogyasztók szerint sikeresnek minősíthető, hiszen kérésükre októberben is be kellett aranyozni a péntekeket.

Sajto_Csapol3_250.jpg

Galéria megnyitásához
kattintson a képre

„Az Aranypéntekkel a vendéglátóhelyekre szerettük volna visszaterelni azokat a fogyasztókat, akik az elmúlt években lemondtak erről a szórakozási formáról, ez úgy tűnik, májustól kezdődően öt hónapon át ezt sikerült is. Bízunk abban, hogy akinek a szokásává vált ez a pénteki program, ezután is a kedvenc sörözőjében zárja a hetet barátai társaságában” – mondta Kovács Sándor Lóránt. Az Ipsos kutatócég adataira hivatkozva hozzátette: a promóció ideje alatt az egyébként otthonülők egyharmada választotta a vendéglátóhelyi fogyasztást az otthonival szemben. A megkérdezettek 42 százaléka azt mondta, hogy többet jár sörözőbe mióta tart a promóció, 58%-uk pedig többször iszik csapolt sört, mint korábban.

„A promóció országos szinten több mint 2300 helyen futott, tapasztalataink szerint a legnagyobb sikerrel ott, ahol a vendéglátós kiegészítette az Aranypénteket valamilyen egyéb speciális, a helyi igényekhez alkalmazkodó programmal, például karaoke esttel, bográcsozással, grill esttel. Arra külön büszkék vagyunk, hogy az Aranypéntek hatására az Arany Ászok márkánk lett a legnépszerűbb a csapolt sörök között.” – tette hozzá Kovács Sándor Lóránt. 

Az elmúlt szezon kapcsán kiemelte: „Az Aranypéntek nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a söripar az elmúlt évek legjobb szezonját tudhatja maga mögött, hiszen sikerült megfordítani a piac évek óta tartó csökkenését. Az elmúlt négy év folyamatos hanyatlása után az idei szezonban 7%-kal nőtt az értékesítés és a vendéglátó szektor közel 6%-os növekedést tudott produkálni az elmúlt évek kétszámjegyű visszaesése után.”

Szilágyi Tibor, az X1 Söröző tulajdonosa így összegezte tapasztalatait: „Pénteken jóval hajlandóbbak az emberek betérni a sörözőkbe, mint hétköznap, így a vendéglátóhelyre járás szokását ezen a napon lehet elkezdeni újra erősíteni. Az emberek leginkább ezt a napot választják a szórakozásra, kikapcsolódásra, az Aranypéntek ezt csak fokozta. A jövőben is szívesen vennék hasonló akciót a Dreher Sörgyáraktól.”

Az Aranypéntek népszerűsítésére kidolgozott 360 fokos kommunikációs kampány részeként, a fogyasztók a legnagyobb kereskedelmi csatornákon találkozhattak a sörözéshez kedvet csináló, egyedi, igazi pénteki hangulatú 30 másodperces reklámfilmmel.  Ugyanakkor változatos eladáshelyi reklámeszközök is támogatták az akciót, így például exkluzív tervezésű cégér-dekor, plakátok, molinók, ablak matrica és asztali kártyák, amelyek nagy népszerűségnek örvendtek. 250 db egyedi Citylight is készült, ezek segítségével a fogyasztók könnyen megtalálhatták a legközelebbi, Aranypéntek akcióban részt vevő sörözőt. Az információs Aranyvonalat 65 ezer érdeklődő hívta fel, az aranypentek.hu honlapot pedig több mint 50 ezren látogatták meg szeptember végéig.

 

 További információk:

Simon Katalin
Jani Kinga
Dreher Sörgyárak Zrt.
Senior PR specialista
Senior PR tanácsadó, Médiaszakértő
ACG PR

E-mail: katalin.simon@dreher.sabmiller.com
Telefon: +(36 1) 432 9920

E-mail: jani.kinga@acg.hu
Telefon: +(36 30) 417 4124

Dreherzrt.hu
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.