Az Asahi Super Dry a City Football Group partnere

Manchesterbe érkezik az Asahi Super Dry, hogy megünnepelje a City Football Group-pal közös globális partnerség elindítását

  • Japán első számú söre*, az Asahi Super Dry a City Football Group új globális partnere – beleértve a Premier League jelenlegi bajnokát, a Manchester City-t is.
  • A megállapodás értelmében az Asahi Super Dry a City Football Group négy klubjának – Manchester City, Melbourne City, Yokohama F. Marinos és Sichuan Jiuniu – új hivatalos sörpartnere lesz, amelyek mindegyike az Asahi Super Dry-t kínálja majd a szezon kezdetétől.
  • Az Asahi Super Dry és a City Football Group összefogását a márka kiemelt megjelenése ünnepli majd a stadion környéki LED-táblákon, a közösségi oldalakon és a stadionokban.
  • A Manchester City első hazai mérkőzése előtt a klub legendái, Shaun Goater és Shaun Wright-Phillips vezették a manchesteri hajócsatornán keresztül a különleges Asahi Super Dry sörrakományt szállító „The Pride of Manchester City”-t.
  • A japán hajó, az új szezon első hazai mérkőzése előtt, augusztus 13-án hozza el az első Asahi Super Dry szállítmányt az Etihad Stadionba.
  • A két progresszív márka találkozásával az Asahi Super Dry a City Football Group-pal együttműködve túllép a hagyományos határokon, hogy a szurkolói élményt magasabb szintre emelje.
  • Az Asahi Super Dry már eddig is jelentős beruházásokat eszközölt, hogy a szurkolói élményt prémium szintre emelje, többek között a legmodernebb berendezések telepítésével és a bárlétesítmények korszerűsítésével az Etihad Stadionban és világszerte más stadionokban is.

Az Asahi Super Dry, miután a City Football Group globális partnerévé vált, ma behajózott Manchesterbe. A Manchester City legendái, Shaun Wright-Phillips és Shaun Goater szállították Japán első számú sörét az angol bajnok focicsapat otthonába. A Manchester City címerében szereplő szimbolikus hajóra utalva a „The Pride of Manchester City” a város ikonikus hajócsatornáján úszott le, fedélzetén egy különleges Asahi Super Dry szállítmánnyal. A hajó, amelynek kapitányai a City legendái voltak, egy olyan globális partnerség elindulásának alkalmából készült, amely a Manchester City szurkolóinak ízelítőt nyújthat majd a modern Japánból.

A többéves megállapodás a City szurkolóit helyezi a partnerség középpontjába egy sor különleges ajándéksorsolás és nyereményjáték révén. Ezek, augusztus 13-án, szombaton, a Manchester City idei bajnoki szezonjának, az AFC Bournemouth elleni hazai nyitómérkőzésén el is indulnak.

A Manchester City legendája, Shaun Wright-Phillips így nyilatkozott: „A Man City szurkolói folyamatosan támogatták ezt a csodálatos futballklubot, akik a harmadosztályból talán a világ legjobb futballját játszva, a Premier League bajnokává váltak. Megérdemlik, hogy kiváló sört fogyasszanak a meccsnapokon, és az Asahi Super Dry ezt kínálja nekik. A történelmi manchesteri hajócsatornán felhajózni egyedülálló élmény volt, és remélem, hogy a City szurkolók felelősen fogyasztva élvezik majd a különleges italt, miközben egy újabb izgalmas szezonba vágunk bele – Kanpai a szurkolóknak [egészségükre]!”

Az egyedülálló japán szuperszáraz ízvilág megismertetésének részeként a Manchester City szurkolóit a stadionban elhelyezett csúcstechnológia segítségével szolgálják majd ki az Asahi Super Dry sörrel. Az Etihad Stadionban található világszínvonalú vendéglátó és kiszolgáló terület ezentúl „Asahi Super Dry Tunnel Club” néven lesz ismert. A City Football Group-hoz tartozó más klubok, köztük az A-League bajnok Melbourne City, valamint a japán Yokohama F. Marinos, a saját szezonjuk kezdetétől, a kínai Sichuan Jiuniu pedig 2023-tól kínál Asahi Super Dry sört a szurkolóknak.

 

 

 

* A GlobalData 2021-es kutatása alapján az Asahi Super Dry a legnagyobb mennyiségben eladott japán sörmárka Japánban és globálisan.

Dreherzrt.hu
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.