Folytatódik a Peroni NA 0,0% és a Scuderia Ferrari HP globális partnersége

Üdvözlet olasz módra: különleges kampánnyal rukkolt elő a két márka

Az olasz szenvedély és stílus jegyében ünnepli a Peroni Nastro Azzurro 0,0% és a Scuderia Ferrari HP, a két ikonikus olasz márka partnerségének második évét. Ebből az alkalomból indul útjára az Italian Way kampány, amelynek nyitó rövidfilmje a The Welcome Present címet viseli, és főszereplői a Scuderia Ferrari HP versenyzői, Charles Leclerc és Lewis Hamilton.

Egész évben zajló, az olasz kultúra értékes vonásait, a szenvedélyt és a stílust ünneplő kampányt indít ma a Peroni Nastro Azzurro 0,0%, miután második évébe lép az Asahi Europe & International szuperprémium olasz sörmárkája, és a Scuderia Ferrari HP globális partnersége.

A kampány nyitányaként a Peroni Nastro Azzurro 0,0% és a Scuderia Ferrari HP, a Forma1-es istálló versenyzőivel, Charles Leclerc-kel és Lewis Hamiltonnal a főszerepben mutatja be a The Welcome Present című szórakoztató rövidfilmet. Ebben a csapat legújabb tagja, Lewis Hamilton különleges üdvözlőajándékot kap csapattársától, Charles Leclerc-től: 44 láda Peroni Nastro Azzurro 0.0%-ot. A gyönyörű olasz dombok között játszódó rövidfilmben egy furgonon szállítják ki a Scuderia Ferrari HP csapat tagjai a meglepetést, amely stílusos tisztelgés Lewis Hamilton 44-es rajtszáma előtt.

Az elismert rendező, Martin Werner által jegyzett rövidfilm bemutatja mindazt, amit Olaszországról és az olaszokról tudunk, és amit szeretünk bennük, kiemelve azt a szívélyességet és melegséget, ahogy az olaszok az újonnan érkezőket fogadják.

„Hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy elindíthatjuk az Italian way kampányt, amely márkaidentitásunk és kultúránk igazi ünnepe” – közölte Natalie Pfaff Seigle, az Asahi Europe & International Chief Growth Officer-je. Hozzátette: a kampány azt a szenvedélyt és stílust testesíti meg a motorsport rajongóinak és a sörfogyasztóknak, amely a Peroni Nastro Azzurro 0,0% és a Scuderia Ferrari HP számára egyaránt kulcsfontosságú.

Idén a Peroni Nastro Azzurro 0,0% elviszi a Ferrari versenyistálló jellegzetes stílusát és szenvedélyét a világ legfontosabb városaiba, Londonba, Torontóba és Milánóba, hogy egy kortárs olasz szemüvegen keresztül mutassa be a versenyszcéna izgalmát és csillogását, exkluzív hozzáférést biztosítva a rajongóknak a Scuderia Ferrari HP világához.

A Peroni Nastro Azzurro 0,0% elkötelezettsége a motorsport támogatása iránt abban is megmutatkozik, hogy a márka továbbra is megjelenik partnerként a Ferrari Challenge Trofeo Pirelli rendezvényein. Utóbbi a leghíresebb, egy márkára koncentráló bajnokság, amely több mint harminc éve hozza össze az álomautókat és a versenyzőket a világ legfestőibb pályáin.

„Ez a partnerség is kulcsszerepet játszik a Peroni Nastro Azzurro 0,0% márka anyavállalata, az Asahi Europe & International azon törekvésében, hogy 2030-ra portfóliójának 20 százalékát az alkoholmentes termékek jelentsék” – mondta Négyesi Fruzsina, a Dreher Sörgyárak nemzetközi márkákért felelős vezetője, aki szerint ez a szponzoráció tökéletesen támogatja az alkoholmentes italok iránti növekvő fogyasztói igényeket.

A Peroni Nastro Azzurro 0,0%-t fogyasztók szabadon, biztonságosan és stílusosan élhetnek meg  minden pillanatot. A bevitt alkoholmennyiség csökkentésére ösztönzés pedig egybecseng az Asahi Europe & International felelős alkoholfogyasztás támogatása melletti elköteleződésével.

Dreherzrt.hu
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.