A tavalyi év egyik nagy slágere, a Dreher Hidegkomlós, új komlóval és új külsővel kerül vissza a polcokra. A megújult köntös és ízvilág mögött azonban több van, mint azt elsőre gondolnánk, mert a klasszikus Drehert kivéve mindegyik Dreher termék megkapta az informatív és dinamikus külsőt.
A tavalyi évben vezettük be a Hidegkomlóst a kereskedelmi forgalomba, miután a 2014-es DreherFeszten a közönség kedvence lett. Az új terméknek nagy sikere volt és azonnal elnyerte a fogyasztók kegyeit, akik egyre inkább megnézik mit is isznak és keresik a különleges ízeket. Éppen ezért, cégünk nem állt meg és maradt a bevált a receptnél, hanem azt tettük, amit mindig is. Kerestük az új ízeket. Ennek az eredménye lett a Calypso komlóval hidegkomlózott sör, az új Hidegkomlós. Rengeteg olyan komló van, amit még ki lehet és kell is próbálnia a fogyasztóknak, ezért is esett idén egy másik komlóra a választásunk. Az új komló mellett szólt egy másik tényező is, mégpedig a Citra komlóból keletkezett piaci hiány. Mindenképpen garantálni szeretnénk fogyasztóink számára az állandó minőséget és a termékünk folyamatos elérhetőségét. Ezért tehát a komlóváltás egyszerre volt szükséges és célszerű, hiszen ezáltal a fogyasztók betekintést nyerhetnek a komlók végtelen és varázslatos világába. A Calypso komló más karakterekkel rendelkezik, mint a tavaly használt Citra.. Almás, körtés, trópusi gyümölcsös ízvilágával igazán különleges ízt ad a sörnek a hidegkomlózás után.
Azonban nem csak a komló új idén, hanem a csomagolás is. Az új arculat a klasszikus Dreheren kívül minden termékünket is érinti és azon kívül, hogy modernebb, fiatalosabb külsőt kaptak még informatívabbak is lettek. A megújult csomagolás pontos információt ad fogyasztóinknak a sör jellegzetes alapanyagairól. Komló, maláta, élesztő és víz a sörök 4 alapvető alkotóeleme és most már azt is le lehet olvasni a dobozról, ezek közül melyik a meghatározó a sörben. Emellett három ízjegyet tüntetünk még fel a csomagoláson: illatintenzitás, ízintenzitás, komlókeserűség. Ezek alapján bárki eldöntheti, hogy melyik sört szeretné fogyasztani, hiszen az ízjegyek segítségével meghatározhatja, hogy az adott sör a szájízének megfelelő-e. A megújult külső azon törekvésünket tükrözi, hogy szeretnénk a fogyasztókat képezni, hogy tisztában legyenek azzal, mit isznak és el tudják dönteni milyen stílusú söröket is kedvelnek igazán. Az ízjegyek mellett még, rákerült az is a csomagolásra, amit nem sokan tüntetnek fel, hogy milyen komló hozzáadásával készült a sör. Már bárki láthatja, hogy a Hidegkomlós honnan kapja a frissítő ízét.
„A Dreher számára 2016 meghatározó év, ugyanis azt a tendenciát látjuk, hogy a fogyasztók egyre inkább mernek új ízekkel kísérletezni és keresik is azokat. Pontosan, mint a Dreher. Szeretnénk segíteni nekik felfedezni a láger sörök gyönyörű és szerteágazó világát, hiszen eddig is ez volt a széles termékpalettánk célja és ez a törekvés szülte meg a Hidegkomlóst is.” – mondta Szabó Enikő, a Dreher márkamenedzsere.
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.