JAPÁN ELSŐ SZÁMÚ SÖRE MAGYARORSZÁGON – SZÉLES KÖRBEN ELÉRHETŐ AZ ASAHI SUPER DRY

Az Asahi Super Dry-t, Japán első számú, nemzetközileg is nagy népszerűségnek örvendő sörét idén tavasszal vezeti be széles körben a magyar piacra a Dreher Sörgyárak. A sör kiváló, minőségi alapanyagokból készül, amit semmihez sem hasonlítható, száraz és frissítő, úgynevezett „karakuchi” ízvilág tesz felejthetetlen, bármely konyha ételeivel jól párosítható gasztronómiai élménnyé.

A sörfőzési szabványok, az innovatív erjesztési technológia és a legjobb minőségű, eredeti receptúra alapján válogatott alapanyagok – élesztő, komló, árpa, rizs – együtt biztosítják a fogyasztók számára az autentikus „karakuchi” ízélményt, amely az Asahi Super Dry legfőbb jellemzője.

„Japánban a „kaizen” gondolkodásmód alappillére, hogy mindent – legyen szó termékről, gyártásról vagy fejlesztésről – lehet jobbá és jobbá tenni a tökéletes eredmény érdekében, mely az Asahi Super Dry gyártási folyamataira, ízvilágának kifejlesztésére is nagy hatással volt és van” – emelte ki Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak marketingigazgatója.

Az Asahi Super Dry széles körű bevezetésének köszönhetően egy igazi prémium sörrel gazdagodik a magyar piac, amit elsősorban a letisztult, frissítő ízvilág kedvelőinek ajánlanak. Emellett a Dreher Sörgyárak fontos küldetésének tekinti a japán sörkultúra megismertetését és népszerűsítését a hazai fogyasztókkal.

Az Asahi Super Dry-t 1987-ben mutatták be először Japánban, ezzel útjára indult az extra száraz sör iránti rajongás nem csak a szigetországban, hanem az egész világon. A innováció és technológia a termék külsejében is megmutatkozik, csomagolásában és dizájnjában is a letisztultságot és minőséget sugallja.

Souichiro Nishimura, az Asahi Super Dry Global Team Senior Brand Menedzsere, Békefi Gábor, a Dreher Sörgyárak vezérigazgatója, Négyesi Fruzsina, a Dreher Sörgyárak marketingvezetője, Szederkényi Zita, a Dreher Sörgyárak vállalati kapcsolatok vezetője