Magyar sör újabb elismerése rangos nemzetközi versenyen

Őrömünkre szolgál bejelenteni, hogy idén is nyert hazai sör a Monde Selection nemzetközi versenyen. A világ egyik legrégebbi és leghitelesebb minőségértékelő megmérettetésén idén a Dreher Sörgyárak Zrt. a Kőbányai márkáját indította, melyet aranyéremmel jutalmaztak.

_AAA5306-200.jpg

Galéria megnyitásához
kattintson a képre

A Kőbányai idei aranyérme annak a remek hagyománynak a folytatása, ami a Dreher Sörgyárak szereplését jellemzi a Monde Selection megmérettetésen – mondta Kerekes Péter, a Dreher Sörgyárak Zrt. marketing igazgatója. A Kőbányai sörünk a piacon a negyedik legnagyobb volumenben értékesített márka, ami bizonyítéka annak, hogy a magyar fogyasztók értékelik a minőséget és a hagyományt, hiszen nem először nyert aranyérmet az elismert belga sörminősítő versenyen. Közeleg a nyár, fogyasztónk minőségi felfrissülésre vágynak, ezért nemsokára indul a Dreher Szomjoltóság csapata a kiemelt Kőbányai sör területekre, médiakampánnyal és rendezvényekkel támogatva. Az év hátralévő részében a márka egyik legfontosabb értékére fókuszálunk, a frissítő jellegre, a felfrissülésre” – tette hozzá Kerekes Péter.

Évről-évre egyre több termék érkezik a világ minden tájáról, hogy a zsűri elismerését elnyerje: az idei díjakért több mint 80 országból, összesen 2450 termék pályázott. A sör az egyik legnépszerűbb kategória – minden évben közel kétszáz márkát neveznek. A sörök zsűrizésében neves sörfőzők, Michelin-csillagos séfek, mester sommelier-ek, táplálkozás- és egészségtudományi szakemberek, valamint a legjelentősebb söripari szervezetek vettek részt.

A Kőbányai sikere annak a hozzáállásnak az eredménye, ami a Dreher Sörgyárak minőség iránti elkötelezettségét jellemzi. A legfontosabb számunkra, hogy a termékeink a legmagasabb minőséget képviseljék, ennek az elvnek rendeljük alá cégünk teljes működését az alapanyagok kiválasztásától kezdve a sörfőzésen át a forgalmazásig és a fogyasztókkal való kapcsolatig. Ennek elismeréseként tekintünk, és büszkék vagyunk a Monde Selection versenyen elért aranyéremre és arra, hogy 1980 óta termékeink folyamatosan a legmagasabb minősítésekkel térnek haza” – mondta Kovács Sándor Lóránt, a Dreher Sörgyárak Zrt. vállalatfejlesztési igazgatója.

A vállalat különböző termékeivel 1980 óta folyamatosan részt vesz a versenyen és az elmúlt 31 évben 66 éremből álló gyűjteményre tett szert, melyek között 49 arany, 13 ezüst és 4 bronz található, miközben tavaly a Dreher Classic termék elnyerte a Nemzetközi Kiváló Minőség Trófeát is, az egymást követő három évben szerzett aranyérem elismeréseként.

A Monde Selection díjról:

Az 1961-ben alapított Monde Selection célja, hogy megtalálja a világ legkiválóbb termékeit, amiket két arany, egy ezüst és egy bronz fokozatban jutalmaznak, összesen 8 kategóriában. A termékek minősítése 20 különböző paraméter alapján történik, többféle minősítési módszer alkalmazásával: a szigorú laboratóriumi elemzésektől kezdve az érzékszervek által történő vizsgálatig. Tehát a kóstolás és az analitikai eredmény egyaránt számít az eredmény meghozatalakor.

A Dreher Sörgyárak díjnyertes termékeiről, valamint a Monde Selection díjról és a nevezéssel kapcsolatos információkért kérjük, forduljon hozzánk bizalommal az alábbi elérhetőségek egyikén:

 

Simon Katalin
Jani Kinga
Dreher Sörgyárak Zrt.
Senior PR specialista
Senior PR tanácsadó
ACG PR

Telefon: +(36 1) 432 9920

E-mail: jani.kinga@acg.hu
Telefon: +(36 30) 417 4124