Modern és letisztult – az új 0,33-as Dreher

A modern kornak és fogyasztói igényeknek való megfelelés, az innováció és a megújulás jegyében idén tavasszal egy valóban karakteres, a magyar piacon egyedi, dinamikus megjelenést biztosító, új 0,33 l-es üveggel lepi meg fogyasztóit a Dreher márka. Lecsavarható kupakkal és az áttetsző, domború üvegben megjelenő Dreher Classic és Alkoholmentes áprilisban már kapható a vendéglátó egységekben.

dreher_cl_dombor_033_uveg.jpgA folyamatos fejlődésre való törekvés, az állandó megújulás iránti vágy 2007 tavaszán ismét egy újdonság bevezetésére sarkallta a Dreher Sörgyárakat. 2007. áprilisától a 0,33 l-es Dreher Classic és Dreher Alkoholmentes egy igazán modern, dinamikus megjelenést biztosító, dombormintás üvegben hódít a vendéglátóhelyeken. A korábbi átlátszó címkét az üvegből kiemelkedő domború felület váltja fel, még inkább bepillantást engedve az üvegbe, hangsúlyozva a benne rejlő sör tisztaságát, természetességét.

A vitathatatlanul egyedi megjelenést biztosító üveg nem csupán esztétikai, de praktikus előnyökkel is büszkélkedhet: a kupak kézzel is lecsavarható, mely a modern megjelenéshez remekül illő megoldás.
Az új csomagolás bevezetését összehangolt marketing kampány segíti. Áprilisban és májusban támogatóként jelenik meg a márka az RTL Klub által sugárzott Esti Showder és a Helyszínelők címû programokhoz kapcsolódóan, valamint a Sport1, a Viasat és a Viva csatornákon.

Természetesen a kampányban a nyomtatott sajtó kínálta lehetőségeket is igyekeznek kihasználni: a következő hetekben a National Geographic, a Figyelő, a Playboy, az IPM, a Pesti Est, és a Magyar Narancs hasábjain jelennek majd meg a Dreher márka hirdetései.

A termék minél szélesebb fogyasztói körrel való megismertetését, a kipróbálásra való ösztönzését célozza a Don't Panic kampány. Meghatározott, a fogyasztói célcsoport körében népszerû, budapesti vendéglátóhelyen kihelyezett Don't Panic kiadványok Dreher kuponokat tartalmazó borítékokat rejtenek, melyek szerencsés megtalálói a kuponért cserébe 10 Dreheres helyszínen egy 0,33-as Drehert vehetnek át.

Manapság már az internet sem maradhat ki a marketing eszközök sorából. A népszerû, sok látogatót vonzó közösségi oldalakon megjelenő banner hirdetések is a márka ismertségét erősítik.

"Bízunk benne, hogy ez az innovatív csomagolás is nagyban hozzájárul majd a 0,33 l-es Dreher Classic és Alkoholmentes sikeréhez, fogyasztóink még jobban megszeretik e kitûnő söröket, és a vendéglátó egységek forgalmára is pozitív hatást gyakorolnak." – nyilatkozta Agócs Mónika, a Dreher Sörgyárak vállalati kapcsolatok vezetője.

További infromáció:

Agócs Mónika Csobaji Dóra
vállalati kapcsolatok vezető vezető kommunikációs tanácsadó
Dreher Sörgyárak Zrt. / Dreher Breweries Ltd. Open Communications Kft.
1106 Budapest, Jászberényi út 7-11.
Telefon: + (36 1) 432 9720,
Fax: + (36 1 ) 432 9877
e-mail: monika.agocs@dreher.sabmiller.com
1133 Budapest, Pozsonyi út 52.
Telefon: + (36 1) 239 1098
e-mail: dora.csobaji@opencom.hu