A Dreher Sörgyárak, az ország vezető sörgyártója, kétszámjegyű értékesítés növekedéssel zárta a nyarat a tavalyi évhez képest, amit a régi kedvenc márkák népszerűsítése mellett olyan újdonságok bevezetésével sikerült elérnie, mint a Dreher 24 Gyömbér, a Kingswood cider és a különleges alapanyagokból készült Dreher Hidegkomlós.
A prémium és szuperprémium márkák tovább erősödtek, ami azt mutatja, hogy a magyar fogyasztók számára is egyre inkább előtérbe kerülnek a minőségi elvárások. A fogyasztók minőség iránti elköteleződését a Dreher Sörgyárak saját, kiemelkedően fontos feladatának tekinti.
A radlerek népszerűsége általánosságban csökkent, de a Sörgyárak a Dreher 24 Gyömbér bevezetésével új lendületet adtak az ízesített söröknek. A kizárólag természetes alapanyagokat tartalmazó, nem túl édes, nem túl száraz alma cider, a Kingswood eladásának fokozatos növekedése pedig azt mutatja, hogy a vállalat jól döntött, amikor idén májusban belépett a cider piacra is.
Az idei év abszolút kedvence a Dreher Hidegkomlós, ami olyan keresett volt, hogy már a teljes idei évre tervezett készletet kiitta a magyar közönség. A Budavári Sörfesztiválon debütált újdonság minden várakozást felülmúlt, a három hónap alatt a tervezett eladás duplája fogyott.
Az általános növekedést a kedvező időjárás mellett jól célzott marketing kampányok, mint például a Nagy Feróval közös Kőbányai kampány, is segítették, valamint a sikeres újítások, fejlesztések. Tavasszal a Dreher Sörgyárak bővítette kőbányai gyárának raktárkapacitását, hogy a vállalat logisztikai, illetve ellátási lánc teljesítményét növelje, hatékonyabbá tegye és az országos erőforrásokat optimalizálja. A Dreher Sörgyárak nemcsak a hazai sörpiacnak, hanem Magyarország gazdaságának is egyik meghatározó szereplője és célja együtt növekedni a magyar gazdasággal.
A vállalat minden 2015-ös újítását örömmel fogadták a fogyasztók, és pozitív visszajelzések jöttek azzal kapcsolatban is, amin a versenytársakkal ellentétben nem változtattak.
A nyári fesztiválszezonban Magyarország legnépszerűbb márkái a Budavári Sörfesztivál, a Fezen és a SUN Fesztivál közönségéhez is eljutottak, a Sziget Fesztiválon 450 000 magyar és külföldi felhasználó ismerkedhetett meg az egyik legnagyobb múltú magyar sörrel, a Dreherrel. Az idén második alkalommal a sörgyár területén megrendezett DreherFesztre 50 százalékkal többen voltak kíváncsiak, mint tavaly, így itt több mint 5000 ember zárta a nyarat.
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.