Nyalóka a sör mellé?!

Új strigulát húzhat Lali, de nem csak a büfékocsi plafonjára, hanem az Aranypéntekért járó díjak listájára is. A Kreatív csapata a BTL-alapú integrált kampány kategóriában Ezüst Lollipop díjjal jutalmazta a Dreher Sörgyárak Arany Ászok söréhez kapcsolódó aktivitást.

Aranypentek-250.jpgÍzirájder öcsém, ízirájder!” – nincs olyan Üvegtigris rajongó, aki ne fújná kívülről a jobbnál jobb Üvegtigris poénokat. Tanúja lehetett ennek bárki, aki az augusztusi Budavári Sörfesztiválon meglátogatta az Üvegtigris büfékocsit, amely az Arany Ászok Aranypéntek aktivációjának reklámfilmjei helyszínéül is szolgált.

Kiemelkedő eredmény, hogy a 2011-ben már zajló kampány oly módon újult meg, hogy még több fogyasztót volt képes megszólítani és bevonni. Az Arany Ászok több ezer sörözőben futó Aranypéntek kampánya azonban újra felrázta a sörpiacot és megerősítette az Arany Ászok csapolt sörök körében elfoglalt vezető szerepét¹ . A kreativitás, egyediség és minőségi kivitelezés mellett fontos hangsúlyozni a marketingaktiváció hatékonyságát is, hiszen az Arany Ászok 2011-ben 41%-os, majd az idei évben további 24%-os volumennövekedést ért el a hordós kiszerelésű sörök piacán. Ezt köszönhette annak, hogy a válság hatására eddig otthon maradó, de szórakozni vágyó fogyasztókat újra a sörözőkbe csalogatta, illetve a versenytársaktól is sikerült jó néhány fogyasztót átcsalni az Arany Ászok sörözőkbe. Marketing szempontból figyelemre méltó, hogy a kampány 42 %-ról 60%-ra emelte a program ismertségét a sörfogyasztók körében².

A Human Telex magyar marketingügynökség által kidolgozott Aranypéntek – az elismerés napja nem csak a Kreatív Lollipop díj zsűrijének tetszett, hiszen idén már két rangos szakmai elismerésben részesült. Megkapta a reklámszakma Oscar díját, az Arany Effie-t, ami nem elsősorban a kreativitást, hanem a hatékonyságot és üzleti sikert értékelte, illetve az „Év promóciója 2011” Trade magazin különdíját is.

Arany Ászok a Facebook-on: http://www.facebook.com/aranyaszok.hu
és a Youtube-on: http://www.youtube.com/user/aranyaszokhu

 

1 Az AC Nielsen piackutató cég április-októberi adatai alapján 27,1 % az értékesített hordók közötti mennyiségi részesedés.
2 Az AC Nielsen adatai alapján.

 

További információk:

Endrődi Veronika
Deák Balázs
PR specialista
Dreher Sörgyárak Zrt.
PR tanácsadó
FLOW PR
E-mail: veronika.endrodi@dreher.sabmiller.com
Telefon: +(36 1) 432 9920
E-mail: deak.balazs@flowpr.hu
Telefon: +(36 20) 234 1489

 

10SD.jpg A Dreher Sörgyárak Zrt. számára a nemzetközi hátteret a világ második legnagyobb sörgyártó vállalkozása, a SABMiller csoport biztosítja, amely jelenleg 6 kontinensen, a világ több mint 75 országában van jelen. A vállalatcsoport a fenntartható fejlődés érdekében 10 fő fejlesztési területet határozott meg, amelyek megvalósításában a Dreher Sörgyárak Zrt. is aktív szerepet válla helyi programok kidolgozásával és megvalósításával. A tíz terület: Fellépés a felelőtlen alkoholfogyasztás ellen; Környezettudatos vízgazdálkodás; Az energiafelhasználás és a szén-dioxid kibocsátás csökkentése; A csomagolás újra használata és újrahasznosítása; Felelős hulladékgazdálkodás; A vállalkozásfejlesztés ösztönzése az értékláncban; Közösségi szerepvállalás; A HIV/AIDS mérséklésének támogatása az érintett területeken; Emberi jogok tiszteletben tartása; Transzparens és etikus üzleti gyakorlat.