Red Ale sörrel újít a Dreher

Tovább újít a Dreher és bevezeti a karakteres ízű Dreher Red Ale-t. Karamellás, malátás, pörkölt aromáján túl vöröses barna színe és krémszínű habja különbözteti meg minden más, hazánkban nagy volumenben gyártott sörtől a Dreher Red Ale-t. A márka variáns termékcsaládja nem csak bővül egy új taggal, hanem meg is újul: egységes, letisztult csomagolásban lesznek elérhetőek a termékek, mindemellett a Dreher márka minden variánsára igaz lesz, hogy kukoricagríz nélkül készül, ugyanis ez az összetevő kikerül a Hidegkomlós receptjéből is.

Február közepén jelent meg a Magyarország piacvezető prémium sörét*, a Dreher Classic-ot váltó Dreher Gold. A Dreher márkanevet mostantól az új, kukoricagríz nélküli receptúra alapján készülő sör mellett már 4 variáns, a Hidegkomlós, a Pale Ale, a Bak és a Red Ale viseli. A logóban szereplő háromszög szimbolikája mostantól a teljes portfolióra igaz: kizárólag árpamaláta, komló és kristálytiszta víz felhasználásával készülnek a variánsok.

„Az új recept megalkotásával célunk az volt, hogy egy könnyen iható, mégis karakteres sört hozzunk létre. A Dreher Red Ale egy karamellás, malátás, pörkölt aromájú sörkülönlegesség, amely elkészítéséhez a Kazbek, Citra és Chinook komlókat használjuk fel. Kitöltve a látványos vöröses-barna színéről és krémszínű habkoronájáról lehet könnyen felismerni” – mondta el az új receptről Séra Péter, a Dreher Sörgyárak sörfőzőmestere.

A Dreher Red Ale készítésénél az élesztőgombák – a lager sörökkel ellentétben – a 15-21 fokon végzett erjedési folyamat végén felemelkednek a sör tetejére, innen származik a „felsőerjesztésű” megnevezés. Az Ale élesztőket tradicionálisan az Egyesült Királyságban, Belgiumban és az Egyesült Államokban használják. A Dreher Sörgyárak 2018-ban vezette be az első ilyen típusú sörét, a Dreher Pale Ale-t, amelyből már az első évben több mint 7 millió korsót értékesített.**

„Azt tapasztaljuk, hogy a variáns termékcsaláddal a fogyasztók kifejezetten széles körét érjük el, sőt, egy új közönséget is sikeresen meg tudunk szólítani. Ezért is fektettünk kiemelt figyelmet arra, hogy párhuzamosan a Dreher Red Ale megérkezésével a márkaportfóliót minden szempontból prémiummá alakítsuk. Az egyes variánsok egységes, letisztult megjelenést kaptak, a Dreher Hidegkomlós receptjéből pedig elhagytuk a kukoricagrízt” – mondta Négyesi Fruzsina, a Dreher Sörgyárak magyar márkáinak márkavezetője.

A tavalyi DreherFeszten nagy sikerrel debütáló Dreher Red Ale piaci bevezetése során a kiskereskedelemben 0,5 literes dobozban és üvegben, a többi variánssal megegyező áron lesz kapható. A vendéglátóhelyeken ezen felül 30 literes hordós kiszerelésben lesz elérhető.

A márkabevezetést TV reklám, közterületi és digitális kommunikáció, PR, erős vendéglátóhelyi és bolti kommunikáció, valamint kóstoltatás támogatja.

 

*forrás: Nielsen, kiskereskedelmi boltok, prémium és szuperprémium kategória, mennyiségi eladások alapján, 2018
**forrás: Dreher Sörgyárak belső adat
***forrás: A Nielsen kiskereskedelmi indexe azt mutatja, hogy a hazai kiskereskedelemben és a benzinkutakon a Dreher Sörgyárak sör kategóriában piacvezető volt 2018-ban

Dreherzrt.hu
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.