Sörömteli új külső – Megújult az Arany Ászok!

AA alatet.jpgBudapest, 2008. április 17. – Megújult külső, változatlan értékek. 2008. április elejétől teljes egészében megújult az Arany Ászok márka. Új címkét kapott a palack, új grafika jelent meg a dobozos kiszerelésen, kicserélődtek az értékesítést támogató eszközök, és a csapolt Ászok is új korsókban kerül majd a fogyasztók asztalára. Az átalakulás célja a márka értékeinek és piaci pozíciójának megerősítése. A megújult külsőhöz megújult kommunikáció is társul.

2008. április elejétől teljes egészében megújul az Arany Ászok. A márka által közvetített örömteli életérzés mostantól megjelenik a termékek dinamikus színvilágában, a címkén, dobozon, a korsókon, poharakon, valamint a POS eszközökön is. A fogyasztók így tetszetősebb, minőségi márkával találkoznak az üzletekben és vendéglátóipari egységekben egyaránt. A megújulás célja a márka értékeinek és piaci pozíciójának erősítése.

Arany-Aszok-uj.jpgA selymes ízű sört március végétől fejtik az új üvegekbe és dobozokba, így a nagyobb üzletek polcain már áprilistól elérhető a megújult – de továbbra is változatlan árú – Arany Ászok. Az új csomagolással párhuzamosan megújulnak a márka eladótéri kommunikációs anyagi is, melyek tetszetősebbé teszik az Arany Ászok megjelenését az üzletekben.

Az elkövetkező hónapokban átváltoznak majd a vendéglátóhelyek dekorációs eszközei is, illetve új logóval ellátott, megújult formájú korsókat és poharakat emelgethetnek majd a sörbarátok. A megújult eszközök szintén a selymes ízű sörhöz társuló pozitív életérzést tükrözik.

„Az átalakítás célja az volt, hogy az Arany Ászok külsejével is egyértelműen kitűnjön versenytársai közül és tovább erősítsük helyét a középkategóriában. Az új, magas minőséget tükröző, innovatív csomagolást a fogyasztók az előzetes teszteléseken egyértelműen pozitívan fogadták, és úgy vélték, hogy az Arany Ászok az új csomagolásában megállja a helyét nemzetközi viszonylatokban is" – mondta Agócs Mónika, a Dreher Sörgyárak Zrt. vállalati kapcsolatok vezetője.

Az Arany Ászok megújult külseje változatlan értéket takar. A márka továbbra is a mindennapi apró örömök, sikerek megünneplésének fontosságát sugallja. Ezt közvetíti az új reklámfilm is, melyben szerethető karakterek, hétköznapi figurák szerepelnek, és a korábbi Arany Ászok reklámokhoz hasonlóan itt is egy hétköznapi eseménybe csöppenünk bele: egy kedves srác segít beindítani egy lefulladt autót egy csinos lánynak. Mivel a reklámfilmek világában bármi megtörténhet a sör, mint trófea jelenik meg, melyet egy istennő szolgál fel az egyszerű földi halandó főszereplőnek, ez jelenti az álomvilág csúcspontját, hiszen az Arany Ászokkal a mindennapi apró örömöket is bearanyozhatjuk. A filmet – a márka előző filmjeihez hasonlóan – Bergendy Péter rendezte.

További információ:

Agócs Mónika Jéger-Pete Renáta
Dreher Sörgyárak Zrt. Well PR Kft.
Telefon: +(36 1) 432 9720
Fax: +(36 1 ) 432 9877
e-mail: monika.agocs@dreher.sabmiller.com
Telefon: +(36 1) 350 7390 /118
Fax: +(36 1) 350 7393
e-mail: r.pete@well.hu

Dreherzrt.hu
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.