Budapest, 2008. április 17. – Megújult külső, változatlan értékek. 2008. április elejétől teljes egészében megújult az Arany Ászok márka. Új címkét kapott a palack, új grafika jelent meg a dobozos kiszerelésen, kicserélődtek az értékesítést támogató eszközök, és a csapolt Ászok is új korsókban kerül majd a fogyasztók asztalára. Az átalakulás célja a márka értékeinek és piaci pozíciójának megerősítése. A megújult külsőhöz megújult kommunikáció is társul.
2008. április elejétől teljes egészében megújul az Arany Ászok. A márka által közvetített örömteli életérzés mostantól megjelenik a termékek dinamikus színvilágában, a címkén, dobozon, a korsókon, poharakon, valamint a POS eszközökön is. A fogyasztók így tetszetősebb, minőségi márkával találkoznak az üzletekben és vendéglátóipari egységekben egyaránt. A megújulás célja a márka értékeinek és piaci pozíciójának erősítése.
A selymes ízű sört március végétől fejtik az új üvegekbe és dobozokba, így a nagyobb üzletek polcain már áprilistól elérhető a megújult – de továbbra is változatlan árú – Arany Ászok. Az új csomagolással párhuzamosan megújulnak a márka eladótéri kommunikációs anyagi is, melyek tetszetősebbé teszik az Arany Ászok megjelenését az üzletekben.
Az elkövetkező hónapokban átváltoznak majd a vendéglátóhelyek dekorációs eszközei is, illetve új logóval ellátott, megújult formájú korsókat és poharakat emelgethetnek majd a sörbarátok. A megújult eszközök szintén a selymes ízű sörhöz társuló pozitív életérzést tükrözik.
„Az átalakítás célja az volt, hogy az Arany Ászok külsejével is egyértelműen kitűnjön versenytársai közül és tovább erősítsük helyét a középkategóriában. Az új, magas minőséget tükröző, innovatív csomagolást a fogyasztók az előzetes teszteléseken egyértelműen pozitívan fogadták, és úgy vélték, hogy az Arany Ászok az új csomagolásában megállja a helyét nemzetközi viszonylatokban is" – mondta Agócs Mónika, a Dreher Sörgyárak Zrt. vállalati kapcsolatok vezetője.
Az Arany Ászok megújult külseje változatlan értéket takar. A márka továbbra is a mindennapi apró örömök, sikerek megünneplésének fontosságát sugallja. Ezt közvetíti az új reklámfilm is, melyben szerethető karakterek, hétköznapi figurák szerepelnek, és a korábbi Arany Ászok reklámokhoz hasonlóan itt is egy hétköznapi eseménybe csöppenünk bele: egy kedves srác segít beindítani egy lefulladt autót egy csinos lánynak. Mivel a reklámfilmek világában bármi megtörténhet a sör, mint trófea jelenik meg, melyet egy istennő szolgál fel az egyszerű földi halandó főszereplőnek, ez jelenti az álomvilág csúcspontját, hiszen az Arany Ászokkal a mindennapi apró örömöket is bearanyozhatjuk. A filmet – a márka előző filmjeihez hasonlóan – Bergendy Péter rendezte.
További információ:
Agócs Mónika | Jéger-Pete Renáta |
Dreher Sörgyárak Zrt. | Well PR Kft. |
Telefon: +(36 1) 432 9720 Fax: +(36 1 ) 432 9877 e-mail: monika.agocs@dreher.sabmiller.com |
Telefon: +(36 1) 350 7390 /118 Fax: +(36 1) 350 7393 e-mail: r.pete@well.hu |